.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مبارزه تکواندوکاران مازندرانی از امروز در رقابت‌های جام جهانی
مبارزه تکواندوکاران مازندرانی در رقابت‌های جام جهانی تکواندو از امروز آغاز می‌شود.
مبارزه تکواندوکاران مازندرانی از امروز در رقابت‌های جام جهانی

رقابت‌های جام جهانی تکواندو ۲۰۲۳ از امروز سه شنبه ۲۳ آبان ماه به میزبانی کره جنوبی با حضور تیم‌هایی از استرالیا، برزیل، چین، ساحل عاج، هند، کره، مکزیک، مراکش و تیم ملی کشورمان در سالن «کنیتکس» شهر گویانگ آغاز می‌شود.

 

در این رقابت‌ها دو تکواندوکار مازندرانی به مصاف حریفان می‌روند. ابوالفضل عباسی و تینا مدانلو به عنوان نمایندگان تکواندو مازندران در این دوره از رقابت‌ها به میدان می‌روند.

 

این دوره از مسابقات امروز با برگزاری مسابقات گروه بانوان آغاز می‌شود که تیم ایران با ترکیب ملیکا میرحسینی، یلدا، ولی نژاد و تینا مدانلو با قرعه‌ای دشوار به مصاف تیم ملی چین می‌رود. در صورت پیروزی مقابل چین، نمایندگان ایران مقابل کره جنوبی میزبان این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

 

فردا چهارشنبه ۲۴ آبان در مسابقات بخش تیمی آقایان، تیم ایران با ترکیب میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی و ابوالفضل عباسی ابتدا تیم کره جنوبی را پیش رو دارد و در صورت برتری با برنده دیدار تیم‌های مراکش یا برزیل پیکار می‌کند.

 

روز پایانی نیز رقابت‌ها در بخش میکس پیگیری می‌شود که یلدا ولی نژاد، ملیکا میرحسینی، میرهاشم حسینی و ابوالفضل عباسی ابتدا با چین مبارزه می‌کنند و در صورت کسب پیروزی، برنده مبارزه تیم‌های کره جنوبی و برزیل را پیش رو خواهند داشت.

 

هدایت تیم ملی در این رویداد برعهده مجید افلاکی و مهروز ساعی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.